Hop til hovedindholdet

Arbejdsmiljøuddannelse / Struer


Dato og tid

Tirsdag d. 7. februar 2023 kl. 08:00 til 16:00

Tilmeldingsfrist

Søndag d. 1. januar 2023 kl. 09:00

Sted

Business Park Struer, Fælledvej 17, 7600 Struer Business Park Struer
Fælledvej 17
7600 Struer

Arbejdsmiljøuddannelse / Struer


Arbejdsmiljøuddannelse i Struer

Er I flere end 10 medarbejdere i din virksomhed? Så skal du læse med!
 
Et godt miljø og arbejdsmiljø skaber plus på bundlinjen

Kom med på et 3 dages lovpligtigt kursus i arbejdsmiljø for arbejdsmiljørepræsentanter og arbejdsledere. 

Kurset løber over tre dage: 7. og 8. februar samt 23. februar.
Kurset er inkl. morgenmad, frokost, kaffe og kage.

VIGTIGT:

I virksomheder med 10 eller flere ansatte skal samarbejdet om arbejdsmiljø foregå i en arbejdsmiljøorganisation.

En arbejdsmiljøorganisation består af en arbejdsmiljøformand, en arbejdsmiljøleder og en arbejdsmiljørepræsentant.

De to sidste skal have arbejdsmiljøuddannelsen. Det er frivilligt om arbejdsmiljøformand har uddannelsen.

Derfor er det en god idé at I inden I deltager på uddannelsen, aftaler hvilke titler I har, så I får sendt de rigtige af sted på uddannelse.

Se mere her: https://at.dk/regler/at-vejledninger/arbejdsmiljoeuddannelse-arbejdsmiljoeorganisationen-f-3-7/

___________________

Underviseren har stor erfaring gennem mere end 20 års arbejde som arbejdsmiljøkonsulenter.

Underviser:

Tove Gregersen, Cand. Scient., er specialist inden for APV, sikkerhedsrunderinger, kemisk APV værnemidler, kurser, certificering mm.

 

Indholdet i kurset er: 

1. Dag - 7. februar kl. 8.00-16.00

• Præsentation af uddannelse og deltagere

• Arbejdsmiljøloven i en nøddeskal – kort intro til lovgivning

• Roller, ansvar og opgaver for arbejdsmiljørepræsentanter og ledere

• Arbejdsmiljøorganisationen og den årlige arbejdsmiljødrøftelse

• Samarbejde og samarbejdspartnere

 

2. Dag 8. februar kl. 8.00-16.00

• Det lange seje træk (systematiske arbejdsmiljøarbejde)

• APV

• Kemisk APV 

• Forebyggelse og sikkerhedsrunderinger

• Psykisk arbejdsmiljø

3. Dag - 23. februar kl. 8.00 – 15.30

• Praktisk opgave

• Arbejdsskader og forebyggelse af skader og sygefravær

• Det langsigtede arbejdsmiljøarbejde

• Sammenfatning og evaluering

Praktisk opgave
Den praktiske opgave udføres selvstændigt i egen virksomhed mellem dag 2 og dag 3. Der er mulighed for at ringe til underviser for sparring. Opgaven præsenteres på dag 3. Det er ikke nødvendigt at aflevere opgaven på skrift.

Når de tre dages undervisning er gennemført, og hjemmeopgaven præsenteret fremsendes kursusbeviset.

Teknik
Du er en god idé at medbringe PC eller ipad til kurset. 

Afbestillingsregler
Ved tilmeldingsfristens udløb er din tilmelding bindende. Afmelding skal ske skriftligt til Bizz Up.

Ved afmelding efter tilmeldingsfristen beregner vi følgende afbestillingsgebyrer:

  • Afbud indtil 4 uger – beløbet tilbagebetales
  • Afbud fra 2 - 4 uger før arrangementsstart faktureres med 60 % af deltagerafgiften
  • Afbud fra 2 - 13 dage inden kursusstart faktureres med 80 % af deltagerafgiften
  • Afbud dagen før eller udeblivelse faktureres med 100 % af deltagerafgiften

Du kan frem til dagen ændre billetten til et andet navn.


Kontakt
​Du er velkommen til at skrive eller ringe, hvis du har spørgsmål. 

Lise Korsgaard
lise@subziter.dk 
22 25 93 02

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Bizz Up
Tlf: +45 +45 21 40 05 47
camilla@bizzup.dk

Kontaktinformation til arrangør

Bizz Up
Tlf: +45 +45 21 40 05 47
camilla@bizzup.dk